آیا می توانم عفونت باکتری منجر به نفریت
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا می توانم عفونت باکتری منجر به نفریت

آیا می توانم عفونت باکتری منجر به نفریت؟ در واقع، نفریت حاد یک نوع از بیماری های ناشی از اختلال ایمنی است، آن را در بچه ها شایع است. بسیاری از عوامل هستند می توانید آن را القاء، مانند باکتری ها، ویروس ها، مایکوپلاسما و انگل وجود دارد، در میان آنها عفونت باکتری از یک شایع ترین است.

بسیاری از بچه ها را می توان با درمان به موقع در 1-2 ماه یا 6-12 ماه پس از عفونت کردم درمان است، اما برخی از آنها ممکن است بیماری کلیوی، حتی نارسایی کلیه است. تا به حال، هیچ یک از دلایل روشن می داند. اما به طور کلی، حداقل دو عامل می تواند آن را وادار وجود دارد. یکی از بچه ها که این بیماری رو ممکن است در تنظیم ایمنی خود را مشکل و در نتیجه تولید بسیاری از آنتی بادی های بیماری زا است. دیگر این است که بچه ها استرپتوکوک ویژه است که می تواند به نفریت حاد القاء کردم.

برای کسانی که بچه هایی که بیماری کلیه کردم، آنها نیاز به ذخیره کردن در رختخواب برای استراحت به اندازه کافی. در همان زمان، آنها نیاز به نگه داشتن یک کم نمک، کم پتاسیم، کم پروتئین، کالری بالا و ویتامین رژیم غذایی بالا است. علاوه بر این، آنها همچنین باید از مصرف آب را کنترل و به بعضی از داروها برای کاهش فشار خون بالا. اما نکته کلیدی این است که درمان منظم در زمان. پس از همه کسانی که علائم ناپدید شد، معمولا به آن نیاز دارید 2-3 هفته، آنها می توانند در اطراف تخت راه رفتن و انجام برخی از فعالیت های نور، مانند راه رفتن، اما باید فعالیت بیش از حد در فضای باز نمی کنند. بعد از 3 ماه، بچه ها می توانند به مدرسه عقب، بلکه باید ورزش شدید اجتناب کنند.

کارشناسان یادآوری شما به توجه به رژیم غذایی خود و همکاری با دکتر خود مثبت، که می تواند به شما کمک کند تا به عقب به این بیماری پیش از آن.

در یک کلام، عفونت باکتری می تواند به نفریت، حتی نارسایی کلیه منجر شود، بنابراین پرداخت ویژه ای به آن. هنگامی که شما در پیدا کردن هر ناراحت کننده، آیا به دکتر خود مراجعه کنید و تشخیص بیشتر بلافاصله. سوالات دیگر؟ لطفا با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، ما توصیه به صورت رایگان فراهم کند.





:: برچسب‌ها: نفریت، عفونت باکتری، می تواند باکتری های عفونت منجر به نفریت ,
:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: